“Je hebt oog voor details!”
Marinka je doet het goed! Ik vond het zo mooi/leuk dat je oog had voor de stenen en het gelukspoppetje die bij mijn vader lagen en je die beneden weer zo mooi bij hem neergelegd had. Je hebt oog voor details!
Marinka je doet het goed! Ik vond het zo mooi/leuk dat je oog had voor de stenen en het gelukspoppetje die bij mijn vader lagen en je die beneden weer zo mooi bij hem neergelegd had. Je hebt oog voor details!
Hallo Marinka, ik wil jullie nogmaals bedanken voor de fijne en goede begeleiding bij de uitvaart van onze moeder. Het was helemaal goed. Ook zijn we heel blij Marinka dat je Elfriede aan ons voorstelde om de toespraak te doen. Het is hierdoor mooier en warmer geworden. De levensloop was heel mooi. Meer dan een…
Lees verderLieve Marinka, hartelijk dank voor de meer dan voortreffelijke uitvaart die jij verzorgd hebt. We werden overspoeld met complimenten…
Lees verder